توضیحات >>
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 44 |
حجم | 200/411 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
تبدیل هر مدرسه به مدرسه هوشمند از اولویتهای هر ملت خواهد بود. اگرچه طی مراحل به مدیریتی عظیم و تلاشهای مالیاتی احتیاج خواه داشت. تحویل سختافزار و زیرسازی ارتباطات در مدارس برنامهریزی شده است. جامعه در مقیاس بزرگ فشارهایی را بر روی مدارس سنتی اعمال میکند تا فنآوری اطلاعات و ارتباطات را در آموزش و پرورش در شکاف عریض مابین مدارس سنتی و هوشمند پذیرا باشد. مدارس سنتی بدون سرمایه کافی با نبردی دشوار در تجهیز دانش آموزانش به منظور دست و پنجه نرم کردن با برنامه عصر اطلاعات مواجه میشود. دانشآموزان هم چنین قادر به داشتن انتخابات شخصی بیشتری در برنامه آموزشی خود و چگونگی تفکر ویادگیری خواهند بود.
این نوع فشار پروژههای آموزش مبتنی بر فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات مختلف را هدایت میکند تا به وسیله نهادهای آموزشی بیشماری به کار گرفته شوند. یکی از این پروژهها شبکه تایگر است. این پروژه که توسط حوزه آموزش و پرورش با همکاری مرکز منابع آموزش و پرورش منطقه تهیه شده است و پروژهای است با شبکه عریض منطقهای که با هر مدرسه که در ترنگاون قرار دارد، مرتبط می باشد. شبکه تایگر شبکه منطقه ای جهانی آموزشی است. که مورد پذیرش مدارس و ادارات آموزش و پرورش است. وسایل مناسب عمده این شبکه، منابع آموزشی است. این شبکه، نه پروژهای موقتی برای کمک به مدارس سنتی جهت تبدیل به محیطهای یادگیری مدارس هوشمند در درون جنبههای مختلف مدارس طراحی شده است و این پروژه مدارس را به تدریج به سوی مدارس هوشمند تغییر شکل میدهد.
فهرست مطالب
پایههای نظری فنآوری آموزشی
2-8-1- سقراط (469-399 پیش از میلاد)
2-8-2- ونت (1920-1832)
2-8-3- ابینگهاوس (1909-1850)
2-8-4- لوین (1947- 1890)
2-8-5- ویگوتسکی (1934-1896)
2-8-6-گانیه (2002-1916)
2-8-7-مریل (1937)
2-9-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس
2-10- اهداف کلی آموزش در ایران
2-10-1- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند
2-11- ارکان مدارس هوشمند
2-12- اصول مدارس هوشمند
2-13- اهداف مدارس هوشمند
2-14- معرفی پروژه شبکه تایگر
2-14-1- اجرا و پیاده سازی
2-15- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران
2-15-1- مدل مفهومی مدرسه هوشمند
2-15-2- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند
2-15-2-1- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانهای
2-15-2-2- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات
2-15-2-3- مدیریت مدرسه توسط سیستمهای یکپارچه رایانهای
2-15-2-4- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات
2-15-2-5- ارتباط یکپارچه رایانهای با مدارس دیگر
2-15-3- مدل اجرایی مدرسه هوشمند
2-15-3-1- لایه فرآیندهای کسب و کار
2-15-3-2- لایه خدمات و سیستمهای کاربردی
2-15-3-3- لایه فنی
منابع
"









پلاسفا
تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکیپاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...
