پلاسفا | plusfa

بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی

بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی هدف ازاین پایان نامه بررسی دیدگاه های فرآیند پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار

29,000

قیمت

فایلینا

فروشگاه

بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی
 

توضیحات >>

بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی

هدف ازاین پایان نامه بررسی دیدگاه های فرآیند پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی می باشد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات67
حجم304/21 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف ازاین پایان نامه بررسی دیدگاه های فرآیند پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی می باشد.

در سال های اخیر در خصوص استفاده و کاربرد فن آوری اطلاعات و خرید از طریق اینترنت تحقیقات و مطالعات مختلفی انجام شده است. از این رو نظریه های متعددی در این حوزه مورد استفاده قرار گرفته و عوامل موثرگوناگونی ارائه شده است که در زیر مهمترین آنها تشریح شده است:


 چنگ، چئونگ و لای (2005) در تحقیق خود به بررسی و مرور مقالات مرتبط با خرید آنلاین پرداختند. آنها با بررسی 45 مقاله مرتبط در زمینه خرید اینترنتی عواملی را شناسایی کردند که بر تصمیم مصرف کنندگان به تمایل خرید و پذیرش خرید آنلاین تاثیرگذار بودند. عواملی که در این تحقیق مورد مطالعه قرار گرفته اند بر اساس شباهت در یافته هایشان مشخص، دسته بندی و تحلیل شده اند. آنها در این تحقیق عوامل موثر بر تمایل استفاده از خرید اینترنتی را به سه دسته اصلی تقسیم کرده-اند.


 سی.اچ. پارک و کیم (2003) به مطالعه ارتباط میان ویژگی های مختلف خرید آنلاین و رفتار خرید مصرف کنندگان پرداختند. ویژگی-های خرید آنلاین بدست آمده متشکل از، کیفیت ظاهری وب، کیفیت اطلاعات محصول، کیفیت اطلاعات خدمات، ادراک از امنیت و آگاهی از سایت می باشد. محققان دریافتند که تعهد مصرف کنندگان به یک فروشگاه آنلاین، به طور قابل ملاحظه ای با مزایای نسبی و رضایت از اطلاعات در ارتباط است. همچنین مزایای نسبی و رضایت از اطلاعات به شدت تحت تاثیر کیفیت ظاهری وب، کیفیت اطلاعات محصول، کیفیت اطلاعات خدمات و ادراک از امنیت بودند. تأثیر مثبت تمامی متغیرها بر رفتار خرید، منجر به استفاده از اینترنت به عنوان یک واسطه خرید می شود.

 لیانگ و هوآنگ (1998) به بررسی کالاهای مناسب برای عرضه در اینترنت پرداختند. آنها با استفاده از نظریه بهای تراکنش و با تعیین دو عامل تاثیرگذار بر بهای تراکنشِ محصول ارائه شده در وب، عدم اطمینان و اختصاصی بودن محصول ، هدف تحقیق خود را مورد آزمون قرار دادند. در واقع تمرکز تحقیق آنها بر عوامل اقتصادی برای مصر ف کنندگان در وب به جای خرید از مغازه-های سنتی است.

فهرست مطالب

1-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق
رفتار مصرف کننده آنلاین
2-1- 5-5-1 فرایند پذیرفته شدن فناوری
2-1-5- 5-2 دو دیدگاه کلی در فرایند پذیرش خرید اینترنتی
2-1- 5-6 خرید آنلاین
الف) مزایای خرید آنلاین
ب) معایب خرید آنلاین
ج) خرید گروهی آنلاین
2-1-6 عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی

پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی


منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی







"
دانلود تحقیق عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت ورد
دانلود تحقیق عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید در خرید اینترنتی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد
پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با تمرکز بر ابعاد ریسک
پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش فن آوری خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان با تمرکز بر ابعاد ریسک
دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند
هدف از این مقاله می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات23حجم0/62 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر بر آن
پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر بر آن
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه رفتار مصرف کننده در محیط
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی
هدف از این مقاله با رویکردی آمیخته می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات22حجم0/435 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت آموزشی بررسی عوامل
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل
دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
پاورپوینت مدیریت رفتار فردی و عوامل موثر در رفتار فردی
پاورپوینت مدیریت رفتار فردی و عوامل موثر در رفتار فردی
دانلود در 21 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات21حجم1255/602 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با فرم
دلایل پذیرش و عدم پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی
دلایل پذیرش و عدم پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی
هدف از این پایان نامه بررسی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات70حجم92/108 کیلوبایت فرمت فایل اصلیفرمت توضیحات کامل این پایان نامه و تحقیق در مورد مسئولیت کیفری اشخ
ادبیات نظری تحقیق پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، آمادگی الکترونیکی، مدیریت فناوری در سازمان
ادبیات نظری تحقیق پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، آمادگی الکترونیکی، مدیریت فناوری در سازمان
توضیحات : تعداد صفحه 54 قالب ورد Word قابل ویرایش. بخشی از متن : پذیرش فناوری در سازمان، مدل های پذیرش فناوری - مقدمه امروزه فناوری ها جدید نقشی تعیین کننده و ف

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa