پلاسفا | plusfa

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنند

11,000

قیمت

فایلینا

فروشگاه

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
 

توضیحات >>

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند‏


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0/29 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

عنوان انگلیسی :

Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post purchase regret

دانلود مقاله اصلی

چکیده :

هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند. تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.‏

طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و ‏زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها ‏به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن ‏جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و ‏پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی ‏AMOS‏ مسیر فعال روابط بین ‏صفات مصرف کننده را در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.‏

یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر ‏هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای ‏شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود ‏است.‏

کلیدواژه ها:

خود هدیه ای خرده فروشی خرید و تاسف رفتار مصرف کننده

مقدمه :

انگیزه های هدیه دادن در مراسم به ویژه در کریسمس در یک منطقه به خوبی تحقیق ‏شده است. (کلارک 2008-2006). با این حال خود هدیه یک فرایند عملکردی است. چرا ‏که این اقدامات به افکار درو.نی فرد در ارتباط برقرار کردن و نظردادن به عنوان پیش بینی ‏عوامل و نتایج خاص یا بالقوه تصمیم گیری خرید است. از این رو فرایند خود هدیه از ‏خرید دهیه های سنتی متفاوت است.

زیرا نیاز از درخواست دیگران در مورد ترجیحات ‏هدیه ای حذف شده است. سوابق پژوهشی قبلی رفتار خودهدیه ای را مورد بررسی قرار نداده ‏اند. خریداران اغلب در تصمیم گیری های خود برای خرید با این موضوع مواجه می شوند. ‏یکی از این تصمیم ها خرید برای خود است(موخو پادهاچ و رامایو و بویی 2011). جنبه ‏بعدی مربوط به تاسف بعد از خرید است. این مقاله به این سوال در مورد سوابق انگیزه خود ‏هدیه و ارتباط بین انگیزه خود هدیه و تاسف بعد از خرید پرداخته است.‏

فهرست مطالب :

‏چکیده:‏ ‏1‏

محدودیت های تحقیق:‏ ‏2‏

اصالت و ارزش:‏ ‏2‏

کلیدوازه ها:‏ ‏2‏

‏1-مقدمه:‏ ‏3‏

رویداد فروش و خرید هدیه:‏ ‏3‏ لذت بردن از خردی وزایده رویک ‏5‏ انگیزه خود هدیه:‏ ‏6‏ حسرت خرید انجام شده:‏ ‏8‏

فرضیه های پژوهش:‏ ‏8‏

نتایج:‏ ‏12‏

جدول 1:ساختار عاملی ‏13‏

جدول 2 : آزمون فرضیه و پشتیبانی ‏16‏

جدول 3:ساختازر مدل ‏17‏

جدول4:آمار مناسب مدل و امتیاز مناسب ‏18‏

بحث:‏ ‏19‏

مفاهیم بازاریابی:‏ ‏21‏

بحث و نتیجه گیری،محدودیت ها و تحقیقات آینده:‏ ‏22‏






"
پاورپوینت انگیزه (انگیزه در قران و انگیزه پرستش )
پاورپوینت انگیزه (انگیزه در قران و انگیزه پرستش )
پاورپوینت انگیزه با 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد موضوعات مطرح شده در پاورپوینت انگیزه: مفهوم انگیزه در آیات قرآن خاستگاه و عوامل موثر بر انگیزش از دیدگاه قرآن
مقیاس احساس گناه موشر 1968
مقیاس احساس گناه موشر 1968
روایی:دارد پایایی:دارد نمره گذاری وتفسیر : دارد منبع: دارد مقیاس تجدید نظر شده احساس گناه جنسی موشر یك آزمون 50 سوالی است كه به وسیله موشر برای سنجش احساس گناه
مقیاس احساس گناه موشر
مقیاس احساس گناه موشر
مقیاس تجدید نظر شده احساس گناه جنسی موشر یك آزمون 50 سوالی است كه به وسیله موشر برای سنجش احساس گناه در مورد مسایل جنسی ساخته شده است . سوال های آزمون در اندازه
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های ‏CRM‏
این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری ‏محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشت
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد و مدیریت با عنوان محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک‏
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد و مدیریت با عنوان محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک‏
این مقاله با استفاده از روش مطالعه رویدادهای معمول به بررسی محتوای اطلاعات اعلام سود سالانه در ‏بازار های سهام کوچک کشور دانمارک از سال 2004 1999 پرداخته است مش
ماهیت و تعاریف مختلف احساس پیوستگی و مولفه های احساس پیوستگی 
ماهیت و تعاریف مختلف احساس پیوستگی و مولفه های احساس پیوستگی 
هدف از این تحقیق بررسی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم73/23 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل احساس پیوستگی توانایی انتخاب یک راهبرد مقابله ای مناسب
مقاله ترجمه شده با عنوان انگیزه مستقل و خودمختار به مرحله حفاظت از تغییرات رفتاری در افراد مبتلا به
مقاله ترجمه شده با عنوان انگیزه مستقل و خودمختار به مرحله حفاظت از تغییرات رفتاری در افراد مبتلا به
دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان انگیزه مستقل و خودمختار به مرحله حفاظت از تغییرات رفتاری در افراد مبتلا به اختلالات عاطفی مربوط می شود، به همراه اصل مقاله، جزئی
دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در بازرگانی و اقتصاد ایران (فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در بازرگانی و اقتصاد ایران (فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در بازرگانی و اقتصاد ایران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی) فرمت: پاورپوینت (قابل
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره
مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره
تولید به موقع و توزیع کالا با سرعت بالا مخصوصا در مواد فاسد شدنی یکی از عوامل حساس در ‏پشتیبانی زنجیره ی تامین می باشد مشکل اساسی در این مسئله برنامه ریزی کاملا

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa