پلاسفا | plusfa

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های ارزشيابي آموزشي

در قالب ورد در 64 صفحه قابل ویرایش مشخصات محصول توضیحات فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد پیشینه و مبانی نظری پژوهش همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه

19,000

قیمت

آریافایل

فروشگاه

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های ارزشيابي آموزشي
 

توضیحات >>

،
در قالب ورد، در 64 صفحه، قابل ویرایش

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

قسمتی از متن مبانی نظری:
مفهوم شناسي ارزشيابي آموزشي
انسان پيوسته درصدد ارزيابي كارها و تجربه هاي گذشته خود است تا عملكردش را رضايت بخش كند و يا با بهبود بخشيدن به عملكرد آينده، رضايت بيشتري به دست آورد. در واقع ارزشيابي قسمتي از فراگرد بقاي انسان است.
مقصود از ارزشيابي استفاده از تجربه به منظور بهبود بخشيدن به اقدامات آينده است. ارزشيابي به مثابه يك تخصص است. با اين امر سرو كار دارد كه ارزش، كيفيت و اهميت، ميزان، درجه و شرايط پديده‌ها را مورد آزمايش و قضاوت قرار دهد. به مثابه يك زمينه تخصصي، ارزشيابي را مي توان فرايندي دانست كه با گردآوري و استفاده از اطلاعات براي اتخاذ تصميمات در مورد برنامه هاي آموزشي سرو كار دارد. ارزشيابي فعاليتي است كه ماهيت آن آموزشي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است. ارزيابي و بازنگري محور نوسازي و استقرار يك نظام ارتباطي است(كارشناسان دفتر همكاري‏هاي بين المللي وزارت آموزش و پرورش، 1379 ص 193).
با تلاش هاي رالف تايلر حوزه ارزشيابي آموزشي شكل گرفت و به تدريج به صورت يك حوزه مستقل در كنار ساير حوزه هاي علوم تربيتي جاي گرفت. با توجه به جوان بودن اين حوزه تعاريف متعدد و مختلفي براي ارزشيابي ارائه شده است(كيامنش، 1377) اصطلاح ارزشيابي يا ارزيابي به طور ساده به تعيين ارزش براي هر چيزي يا داوري ارزشي مي شود. گي (1991)، ارزشيابي را يك فرايند نظامدار براي جمع آوري، تحليل و تفسير اطلاعات به منظور تعيين اين كه آيا هدف هاي مورد نظر تحقق يافته اند يا در حال تحقق يافتن هستند و به چه ميزاني، تعريف كرده است. در آموزش و پرورش، ارزشيابي به يك فعاليت رسمي گفته مي شود كه براي تعيين كيفيت، اثربخشي يا ارزش يك برنامه، فرآورده، پروژه، فرايند يا هدف به اجرا در مي آيد.
استافل بيم و شيفك فيلد (1985)، ارزشيابي را اين گونه تعريف كرده اند: « ارزشيابي عبارت است از فرايند تعيين كردن، به دست آوردن و فراهم ساختن اطلاعات توصيفي و قضاوتي در مورد ارزش و مطلوبيت هدف ها، طرح ها، اجرا ونتايج به منظور هدايت تصميم گيري، خدمت به نياز هاي پاسخ گويي و درك بيشتر از پديده هاي مورد بررسي». بولمتس و باتوين ارزشيابي را به عنوان فرايند سيستماتيك جمع آوري و تحليل داده به منظور تعيين اين كه آيا و تا چه اندازه اهداف تحقق يافته اند تعريف كرده اند. هم چنين هلي و كلابرس ارزشيابي را مقايسه ارزش و كيفيت مشاهده با استانداردها و استانداردها و ملاك ها مي دانند.
هم چنين ارزيابي را چنين نيز تعريف كرده اند: ارزيابي عبارت از فراگرد توافق درباره استاندارد هاي برنامه يا تعيين اين كه آيا تفاوتي ميان بعضي از جنبه هاي برنامه و استانداردهاي مورد نظر براي آن ها وجود دارد و يا درباره استفاده از اطلاعات مربوط به تفاوت هاي ياد شده براي مشخص كردن نارسايي هاي برنامه است(كارشناسان دفتر همكاري هاي بين المللي وزارت آموزش و پرورش 1379 ص 6).
ارزشيابي ممكن است در اشكال مختلف نظير: ارزيابي نيازمندي ها، مطالعه زير بنايي، ارزشيابي فراگيران، ارزشيابي كاركنان، آزمون پيشرفت و نگرش سنجي، ارزشيابي برنامه درسي، تحليل ظرفيت تشكيلاتي، ارزشيابي توليد، ارزيابي اثربخشي، تحليل هزينه –سودمندي، خود ارزشيابي و ديگر انواع آن صورت گيرد. ارزشيابي درصدد حصول عملكردهايي در فراسوي وظايف اطلاعاتي است و غالباً در خدمت عملكردهاي نهادي، اجتماعي، تاريخي و سياسي مي باشد.
از آن جا كه ارزيابي نقش يك آيينه را براي نظام آموزشي ايفا مي كند، تصميم گيرندگان و دست اندركاران زيربط مي توانند تصويري از چگونگي وضع فعاليت ها به دست آورند و با استفاده از آن تصميمات لازم را در جهت بهبود و پيشرفت فعاليت ها براي نيل به بازدهي مورد نظر اتخاذ نمايند.
معمولاً ارزيابي به تجزيه و تحليل عملكرد، بازده و هزينه يك طرح پس از اجراي آن مي‎پردازد. اگر درحين اجراي طرح انجام پذيرد هدف آن بهبود مديريت، برنامه درسي و يا اتخاذ تصميم براي ادامه، گسترش يا تجديد نظر در طرح خواهد بود. اگر ارزيابي در پايان طرح انجام شود، هدف آن تعيين علل موفقيت ياعدم موفقيت طرح خواهد بود(ابيلي، 1382 ص 17).


فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های مهارت های زندگی
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های مهارت های زندگی
، در قالب ورد ، در 47 صفحه، قابل ویرایش،تعريف مهارتهاي زندگي : در زمينه مهارتهاي زندگي تعاريف و طبقه بندي هاي مختلفي ارائه شده است وصاحب نظران درتحقيقات خود مها
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خانواده و سبک های فرزند پروری
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خانواده و سبک های فرزند پروری
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خانواده و سبک های فرزند پروری، در قالب ورد، در 38 صفحه، قابل ویرایش مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نا
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های تحریف های شناختی
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های تحریف های شناختی
، در قالب ورد، در 17 صفحه، قابل ویرایش مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک های مقابله
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک های مقابله
،در قالب ورد، در 34 صفحه، قابل ویرایش مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک های دلبستگی
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های سبک های دلبستگی
،در قالب ورد، در 39 صفحه، قابل ویرایش مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های نگرش به ازدواج
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های نگرش به ازدواج
، در قالب ورد ، در 23 صفحه، قابل ویرایش، 2-1-1. مفهوم نگرش مفهوم نگرش ، امروزه یکی از مفاهیم کلیدی در روان شناسی اجتماعی است که از دهه 1950 به بعد متداول گردیده
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های نشاط و شادکامی
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های نشاط و شادکامی
، در قالب ورد ، در 21 صفحه، قابل ویرایش، تعاریف شادکامی نشاط‌ از جـمله پدیـده‌های روان شناختی است که تحقیقات، مطالعات و بررسی‌های مختلفی را معطوف خود ساخته است.
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های موسیقی و عناصر آن
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های موسیقی و عناصر آن
، در قالب ورد ، در 28 صفحه، قابل ویرایش، موسیقی و عناصر آن موسیقی زبان جهانی شناخته شده ای است که قادر است سدهای فرهنگی، آموزشی، زبانی، ذهنی و هیجانی را از میان
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های پیدایش اعتیاد
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های پیدایش اعتیاد
، در قالب ورد، در 37 صفحه، قابل ویرایش، استفاده روزافزون از مواد مخدر در سراسر جهان، به خصوص در سالهای اخیر در میان جوانان مشکل عمده ای را برای اغلب کشورها به و

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa