پلاسفا | plusfa

مبانی نظری تحقیق تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مديريت ارتباط با مشتري

دانلود فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مديريت ارتباط با مشتري در 115 صفحه در قالب word قابل ویرایش آماده چاپ و پرینت جهت استفاده مشخ

19,500

قیمت

آریافایل

فروشگاه

مبانی نظری تحقیق تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مديريت ارتباط با مشتري
 

توضیحات >>

دانلود فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مديريت ارتباط با مشتري در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتی از متن:
مقدمه
سيستم مديريت ارتباط با مشتري يكي از ابزارها و سيستمهاي موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتريان بنحو احسنت مي باشد كه نتيجه بكارگيري و پياده سازي اين سيستم دستيابي به رضايت مشتريان است. با دسترسي به رضايت مشتريان علاوه بر حفظ مشتريان فعلي كه هدف بسياري از موسسات در بازار رقابتي امروزه است مي توان بعنواني ابزاري براي جذب مشتريان جديد از آن بهره مند شد. با توجه به اين مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سيستم مديريت ارتباط با مشتري، مزايا و پيامدهاي پياده سازي آن مورد بررسي قرار مي گيرد و در بخشهاي ديگر به بررسي و معرفي نمونه هايي از تحقيقات انجام گرفته در اين موضوع پرداخته مي شود.


تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )
در طی 50 سال گذشته تغییرات بسیار چشم گیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود:
بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد تعداد 355276 خودرو مدل Tفروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب نمودند. در واقع نبود تنوع برای مشتریان کاملاً پذیرفته شده بود (حاجی زمانعلی، 1383، ص 9). در عصر تولید انبوه، حفظ مشتری تنها در صورتی که سهم بازار کمتر می شد می توانست اتفاق بیفتد. زیرا برقراری ارتباط بطور همزمان با جمعیت بالایی از مشتریان به هیچ عنوان به صرفه نبود و این در حالی بود که داشتن سهم بالاتر در بازار در اولویت اهداف شرکت ها قرار داشت.
بازاریابی هدف (ارتباط یک نفر با گروه هدف): در اوایل دهه 80 رویکرد بازاریابی از راه دور از طریق ایمیل مستقیم و ارتباط مستقیم با گروهی از مشتریان قابل اجرا گردید. بازاریابی بر مبنای پایگاه های اطلاعاتی مربوط به مشتریان به هدفمندتر شدن بازاریابی و سوق دادن آن به سمت مشتریان بالقوه منجر گشت. امّا بازاریابی بر این اساس تصادفاً نتایج متوسطی را نیز به همراه دارد (موسوی و دیگران، 1386).
از نظر تاریخی و تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روش‌های جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده و رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. براساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرف نظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید، برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند و تلاش اندکی جهت ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی و حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود انجام می پذیرفت. با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها به مرحله اشباع رسیده اند نمی توان مشتریان جدیدی پیدا کرد. علاوه بر این، اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتری قبلی هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به شدت در شرکت ها و بنگاه ها احساس می شود (گلچین فر و بختیاری، 1385).



اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.

پاورپوینت سمینار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و محاسبه رضايت مشتري (CSM)
پاورپوینت سمینار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و محاسبه رضايت مشتري (CSM)
دانلود پاورپوینت سمینار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و محاسبه رضايت مشتري (CSM)، در قالب ppt و در 147 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بازاريابي ارتباطي ابعاد بازاريا
تحقیق رضايت مشتري و  مشتري گرايي
تحقیق رضايت مشتري و مشتري گرايي
دانلود تحقیق با موضوع رضايت مشتري و مشتري گرايي، در قالب Word و در 70 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق : مقدمه امروزه مشتريان خواستار چيزي بيش از ارزش هاي
پژوهش مديريت ارتباط با مشتري
پژوهش مديريت ارتباط با مشتري
توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مديريت ارتباط با مشتري ، در قالب doc و در 71 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه مديريت ارتباط با مشتري: (CRM ) استراتژي کسب و
تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های امنیت و نظام های امنیتی
تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های امنیت و نظام های امنیتی
تحقیق با موضوع مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های امنیت و نظام های امنیتی ، درقالب ورد، در 57 صفحه، قابل ویرایش قسمتی از متن: بنیانهای مفهومی و
تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های سبک های تفکر
تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های سبک های تفکر
تحقیق با موضوع مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تعاریف و نظریه های سبک های تفکر ، درقالب ورد، در 24 صفحه، قابل ویرایش مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مدل های تصمیم گیری خرید
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مدل های تصمیم گیری خرید
دانلود فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مدل های تصمیم گیری خرید در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخ
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های مسئولیت‌های اجتماعی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های مسئولیت‌های اجتماعی
دانلود فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های مسئولیت‌های اجتماعی در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های طرحواره های ناسازگار اولیه
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های طرحواره های ناسازگار اولیه
دانلود فصل دوم در 19 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظ
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اختلال های تنظیم هیجانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اختلال های تنظیم هیجانی
دانلود فصل دوم در 23 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظ

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa