پلاسفا | plusfa

تحقیق مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی

دانلود پایان نامه با موضوع مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی در قالب word و در 105 صفحه قابل ویرایش شامل فصل اول م

35,000

قیمت

نیکان لینک

فروشگاه

تحقیق مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی
 

توضیحات >>

دانلود پایان نامه با موضوع مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی،

در قالب word و در 105 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول:

مقدمه

بیان مساله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها


فصل دوم:

ادبيات و پيشينه تحقيق

تعاریف حافظه

راهبردهاي شناختي

راهبردهاي حافظه

قوانين سازمان دهي حافظه

انواع حافظه

جنبه هاي متمايز حافظه و مباني زيست شناختي آن ها

فراگیری زبان یا زبان آموزی

مباني نظري

روش رشد زبان

اختلالات یادگیری

تعاریف اختلالات یادگیری

اختلال یاد‌گیری

اختلال یاد‌گیری چیست

ریشه‌ها ی اختلال یاد‌گیری

چه عواملی باعث بروز اختلالات یادگیری هستند

مراحل ارزیابی و تشخیص در مراکز آموزشی مشکلات ویژه یادگیری

نیاز به ارزشیابی مناسب

خصوصیات و ویژگی هاي دانش آموزان دچار اختلالات خواندن

شیوع نارساخوانی

انواع نارساخوانی

علل اختلال خواندن

اختلالات خواندن در دانش آموزان

مشکلات ادراک خواندن

عواقب اختلال در خواندن

مراحل درمان مشکلات خواندن

راهبردهای آموزشی

اختلالات شنیداری دانش آموزان

تحقيقات انجام شده درباره موضوع


فصل سوم:

مقدمه و روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه آماری وروش نمونه گیری

ابزار پژوهش

روش گردآوری اطلاعات

روايي و اعتبار آزمون ها


فصل چهارم:

مقدمه

توصیف داده ها (آمار توصیفی)

بررسی فرضیات تحقیق


فصل پنجم:

مقدمه، بحث و تحلیل داده ها و نتیجه گیری

محدودیت های پزوهش

پیشنهادهای آموزشی

منابع فارسی و غیرفارسی

ترجمه چکیده به انگلیسی



مقدمه پایان نامه:

همه انسان ها صرف نظر از جنسیت (زن و مرد)، نژاد (آریایی، سامی، مغول و ...) رنگ (سیاه، سفید، زرد و ...) و دیگر تفاوت های زیست محیطی و مردم شناختی، از یک توانایی ویژه به نام «قوه نطق» یا «قوه بیان» برخوردارند.


خداوند بزرگ در آیات آغازین سوره الرحمن به اعطای این قوه به نوع بشر اشاره فرموده اند (علمه البیان) انسان ها با دارا بودن این ویژگی می توانند پس از تولد و وارد شدن به جوامع مختلف، در همان سال های اولیه کودکی اصلی ترین نظام ارتباطی همان جامعه را بیاموزند و با همه پیچیدگی هایی که در این نظام دیده می شود به کاربرد و ادراک آن تسلط یابند. این اصلی ترین نظام ارتباطی جوامع انسانی «زبان» نام دارد.


همه انسان ها بدون توجه به زبان پدر و مادر خود، در هر جامعه زبانی که قرار بگیرند با استفاده از موهبت الهی قوه بیان که در وجود آنان به ودیعه گذاشته شده است. زبان همان جامعه را می آموزند برای مثال، یک کودک چینی اگر در کشوری فارسی زبان و یک کودک روسی در کشوری فرانسوی زبان قرار بگیرد، بدون توجه به زبان ملی خود، به ترتیب به زبان های فارسی و فرانسوی مسلط می شوند معنای تسلط به یک زبان به طور ساده تسلط یک شخص به نظام آوایی، واژگانی، نحوی، معنایی، کلامی و منظور شناختی آن زبان است. زبان یک پدیده انتزاعی و در نتیجه ذهنی است هر شخص می تواند از این توانش ذهنی خود استفاده کند و با حرکت از ساخت انتزاع به عالم واقعیت از زبان خود به صورت «کنش گفتاری» (گفتن و شنیدن) یا به صورت «کنش نوشتاری» (نوشتن و خواندن) در امر ارتباط و انتقال یا دریافت پیام سود ببرد. بنابراین می توان گفت «قوه نطق یابیان» یک ویژگی است که همه انسان ها از آن برخور دارند و تبلور این قوه به صورت «زبان» های مختلف بشری (حدود چهار تا پنج هزار زبان) دیده می شود که اکثر این زبان ها به صورت گفتاری و تعدادی از آن ها (صدها زبان) به صورت گفتاری و نوشتاری به شکل علمی در جوامع انسانی تجلی می یابد. (دکتر بهمن زندی 1383) خواندن یکی از ارکان بصری و مهارت دریافت زبان، از قوی ترین راه های کسب اطلاعات و ابزار مناسبی برای تعامل اجتماعی است. هم چنین خواندن به عنوان یک مهارت حیاتی در جامعه، پایه یادگیری در محیط مدرسه و در خارج آن می باشد. کودکان معمولاً خواندن را در کلاس اول و گاه زودتر آغاز می کنند و در تمام دوران تحصیل وابستگی به خواندن ادامه دارد.

ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی کودکان 3 و 4 ساله دچار آسیب شنوایی زبان شهر تهران
ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی کودکان 3 و 4 ساله دچار آسیب شنوایی زبان شهر تهران
بيان مسئله: آسيب شنوايي در كودكان منجر به عوارض سوء متعددي مي‌گردد كه از جمله اين عوارض مشكلاتي در كسب مهارت‌هاي شنوايي (يعني كشف صدا، تمايز اصوات، شناسايي اصوا
پیشینه تحقیق و مبانی نظری ادراک بینایی و شنوایی
پیشینه تحقیق و مبانی نظری ادراک بینایی و شنوایی
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ادراک بینایی و شنوایی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ادراک بینایی و شنوایی
توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در
تحقیق ادراک بینایی و شنوایی
تحقیق ادراک بینایی و شنوایی
توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع ادراک بینایی و شنوایی، در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: ادراک به معنی شناخت اطلاعات حسی است ، یا مکانیسمی است
پاورپوینت تاثیر شنوایی بر احساس و ادراک
پاورپوینت تاثیر شنوایی بر احساس و ادراک
دانلود پاورپوینت با موضوع احساس و ادراک ، با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش، بخشی از پاورپوینت : شنوایی شنوایی و گفتار...........تعامل اجتماعی محرک صوتی: ن
تحقیق مقایسه مشکلات روان شناختی والدین کودکان ناتوان هوشی و والدین کودکان عادی شهر اراک
تحقیق مقایسه مشکلات روان شناختی والدین کودکان ناتوان هوشی و والدین کودکان عادی شهر اراک
دانلود تحقیق با موضوع مقایسه مشکلات روان شناختی والدین کودکان ناتوان هوشی و والدین کودکان عادی شهر اراک، در قالب word و در 150 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول:
تحقیق بررسی و مقایسه ویژگی‌ های خانوادگی و اجتماعی سالمندان مبتلا به آلزایمر و سالمندان عادی
تحقیق بررسی و مقایسه ویژگی‌ های خانوادگی و اجتماعی سالمندان مبتلا به آلزایمر و سالمندان عادی
دانلود تحقیق با موضوع بررسی و مقایسه ویژگی‌ های خانوادگی و اجتماعی سالمندان مبتلا به آلزایمر و سالمندان عادی، در قالب word و در 99 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدم
تحقیق مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری 25 -15 ساله شهر تهران
تحقیق مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری 25 -15 ساله شهر تهران
دانلود تحقیق با موضوع مقایسه هوش هیجانی بین دختران عادی و فراری 25 -15 ساله شهر تهران، در قالب word و در 75 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول : مقدمه بیان مسأله
روش تحقیق و پیشینه پژوهش بررسی مقایسه هوش و هیجان كودكان عادی و كودكان كار و خیابان
روش تحقیق و پیشینه پژوهش بررسی مقایسه هوش و هیجان كودكان عادی و كودكان كار و خیابان
فهرست خلاصه و چکیده فصل اول پرسش پژوهش فرضیه پژوهش اهداف پژوهش متغیر پژوهش متغیر وابسته متغیر مستقل تعریف نظری متغیرهای پژوهشی کودک خیابانی کودک عادی هوش هیجانی

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa