توضیحات >>
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 16
سایمون آنهولد :
سایمون مفهوم شاخص برند ملی را در سال 2005 طراحی کرد. تاریخ انتشار اولین شاخص در آوریل 2005 بود . او در ارتباط با برند کشورها ، مناطق و شهر ها به عنوان مقامات برجسته جهانی به رسمیت شناخته شد.
او ویرایشگر فصلنامه برند مقصد و دیپلماسی عمومی و نویسنده ی چندین کتاب می باشد و در کتاب ها و مقالات خود توصیه هایی به تعدادی از دولت های ملی ، آژانس های سازمان ملل در استراتژی سازمان برند ، دیپلماسی عمومی ، روابط فرهنگی ، سرمایه گذاری ، توسعه صادرات ، گردشگری و توسعه اقتصادی دارد .
نظریه برند ملی :
نظریه برند ملی از نحوه ی طبیعی شکل گیری تصویر ذهنی کشور الگو می گیرد . بیشتر کشور ها در شش حوزه اصلی کاری با دیگر کشورهای جهان همکاری میکنند و بدین شکل تصویر ذهنی کشور خود را به وجود می آورند .
کانال های طبیعی تاثیرگذار ، در ارتباطات یا معرفی کشور می توانند در قالب راس های یک شش ضلعی به این صورت نشان دادهشوند :
گردشگری :
توریسم بیشترین شایستگی نیروی بازاریابی را دارد . اما به تنهایی قسمتی از این عکس را ارائه می کند . و برای دستیابی به اهداف به ترتیب بندی با دقت و ارتباط با دیگر کانال ها نیاز دارد .
پاسخ امتیاز گردشگری کشور ، خواهان ( درخواست ) در 3 حوزه حوزه ی عمده می باشد .
زیبایی طبیعت ، ساختمان و آثار تاریخی ، زندگی روستایی پر جنب و جوش و جاذبه های شهری . پتانسیل گردشگری نیز همچنین می پرسد آنها به بازدید از کشور چقدر علاقه دارند.
اگر پول هیچ تاثیری ندارد و شاید تجربه نماینده ای باشد از صفاتی مانند , احساس ، استرس و معنوی و ... .
یکی دیگر از عوامل مهم ترویج گردشگری در کشور و کسب تجربه دسته اول مردم از بازدید کشور به عنوان گردشگر می باشد .
برند ها :
این چیزی است که بازاریابان آن را می نامند : تاثیرات منشا کشور . دانستن اینکه در چه موقعیتی احتمال خرید مردم از آن محصول ساخته شده را کاهش و یا افزایش می دهد و در چه موقعیتی کشور دارای نقاط قوت خاص در علم و فن آوری است . انجمن های درک شده با صنایع خاص کامل کننده تصویر این فضا از کشور می باشد .
برند تصویر عمومی محصولات و خدمات هر کشور و مقدار هر مصرف کننده فعال به دنبال یا جلوگیری از آن برای کشور مبدا است.
سیاست ها :
این جنبه دارای صلاحیت درک و صداقت دولت است . احترام به شهروندان ، رعایت حقوق شهروندان و رفتار عادلانه و همچنین رفتار جهانی در زمینه های صلح و امنیت بین المللی ، حفاظت محیطی و کاهش فقر در جهان .
پاسخ دهندگان همچنین صفتی را که بهترین توصیف دولت از هر کشور است ، انتخاب می کنند . تصمیمات و سیاست گذاری های دولت ، چه سیاست خارجی که مستقیما بر مخاطب تاثیر دارد و چه سیاست داخلی که در رسانه های بین المللی تاثیر دارد نقل می شود .
سرمایه گذاری :
در نهایت قدرت کشور برای جذب استعداد و سرمایه اندازه گیری می شود . نه تنها از نظر مطالعه مردم یا از طریق کارکردن و یا زندگی کردن در آن کشور .









پلاسفا
تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکیپاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...
