پلاسفا | plusfa

بازاریابی محصولات کشاورزی و بررسی وضعيت مارکتينگ درکشور ما

فهرست سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی وضعيت مارکتينگ درکشور ما سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی آن چه که در پي مي آيد اولين بخش گزارشي از کارگاه « بررسي

2,000

قیمت

آنسل

فروشگاه

بازاریابی محصولات کشاورزی و بررسی وضعيت مارکتينگ درکشور ما
 

توضیحات >>

فهرست:



سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی



وضعيت مارکتينگ درکشور ما









سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی



آن چه که در پي مي آيد اولين بخش گزارشي از کارگاه «بررسي سياست اصلاح نظام بازار محصولات کشاورزي در ايران» است که از سوي دفتر مطالعات ايسنا، برگزار شد.



در اين کارگاه دکتر صدرالاشرافي، مدير گروه سابق اقتصاد کشاورزي دانشگاه تهران و دکتر امير محمدي نژاد عضو هيات علمي واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي، حضور داشتند.

دکتر صدرالاشرافي در اين مصاحبه که از سوي زهرا شعبان نژاد کارشناس اقتصاد کشاورزي سرويس مسائل راهبردي خبرگزاري دانشجويان ايران انجام شد اختلاف زياد ميان قيمت باراز مزرعه و بازار مصرف را يکي از روشن ترين معضلات نظام بازار محصولات کشاورزي عنوان مي کند و يادآور مي شود به رغم آن که اين مشکل يکي از قديمي ترين مشکلات بازار محصولات کشاورزي در ايران است، اما هيچ چشم اندازي براي حل آن ديده نمي شود. اين در حالي است که بند 7 سياست هاي کلي نظام در بخش کشاورزي، بر اصلاح نظام بازار محصولات کشاورزي همزمان با ساماندهي فرآيند توليد تاکيد دارد.



دکتر صدرالاشرافي به برخي از مهم ترين عوامل پيدايي اقتصاد حاشيه بازاريابي اشاره مي کند و توضيح مي دهد که نقصان هاي موجود در سياست خريد تضميني که يکي از مهمترين سياست هاي حمايتي رايج در دنيا براي حمايت از قيمت (دريافتي توليد کننده) محصولات کشاورزي است، چگونه باعث مي شود که رشد بازار حاشيه بازار يابي مي شود.



دکتر سيد مهريار صدرالاشرافي فارغ التحصيل دکتري اقتصاد کشاورزي و اقتصاد توسعه از دانشگاه مونپيليه فرانسه است. وي پيش از اين به مدت 10 سال مدير گروه اقتصاد کشاورزي دانشگاه تهران بود. مدتي مسووليت رياست دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران را عهده دار شد واکنون پس از بازنشستگي به عنوان مدير گروه اقتصاد کشاورزي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي فعاليت هاي آموزشي خود را ادامه مي دهد.



دکتر صدرالاشرافي در سال 1358 نيز مسووليت معاونت اداري و مالي وزارت کشاورزي را برعهده داشت. او اکنون رييس انجمن اقتصاد کشاورزي ايران و مدير مسوول مجله علوم کشاورزي ايران است.



وي تا کنون داوري و مشاوره ده ها پايان نامه در حوزه اقتصاد کشاورزي را برعهده داشته است. از جمله پژوهش هاي وي مي توان به بررسي تاثير متغير هاي جوي و عملکرد محصولات استراتژيک زراعي، مقايسه روند قيمت گذاري محصولات کشاورزي در ايران و ساير کشور هاي توليد کننده و ارائه راه حل مناسب براي آن ها، تحليل اقتصادي حاشيه بازار يابي با استفاده از مدل هاي اقتصاد و موضوعات متعدد ديگري در حوزه اقتصاد توليد و بازار محصولات کشاورزي اشاره کرد.



در ماده 7 سياست هاي کلي نظام در بخش کشاورزي مصوب 1384/4/11 مجمع تشخيص مصلحت نظام، مي خوانيم:



حمايت موثر از ساماندهي فرآيند توليد و اصلاح نظام بازار محصولات کشاورزي با هدف بهبود رابطه مبادله بخش با ساير بخش ها، افزايش بهره وري، کاهش هزينه هاي توليد، رعايت قيمت تمام شده محصولات اساسي، تامين: درآمد توليد کنندگان، منافع مصرف کنندگان و بهبود کيفيت مواد و فرآورده هاي غذايي.



اين درحالي است که نظام بازار محصولات کشاورزي در ايران با مشکلات بنياديني مواجه است; دراين زمينه مي توان به ساختار ناقص بازار، فقدان متولي، نبود نظام اطلاعات بازار، عدم به کارگيري فناوري مناسب، عدم مشارکت توليدکنندگان در بازاريابي، زيرساخت هاي نامناسب و عقب افتاده، عملکرد ضعيف و نقصان هاي موجود در سياست هاي حمايتي و نبود يک مجموعه ازسياست هاي حمايتي مکمل اشاره کرد.


تحقیق معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
تحقیق معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
دانلود تحقیق در مورد معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی، در قالب pdf و در 215 صفحه، شامل: فصل اول: کلیات پژوهش فصل دوم: ادبیات پژوهش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاشیه بازاریابی محصولات کشاورزی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاشیه بازاریابی محصولات کشاورزی
عنوان: فرمت فایل: word تعداد صفحات: 46 تعاریف متعددی توسط محققان از مفهوم بازار، بازاریابی و بازاررسانی شده است و اشاره به تعریف هر یک و بررسی ابعاد آنها می­
تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)
تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)
دانلود تحقیق در مورد بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)، در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: طرح تحقيق بيان موضوع يا تعريف مس
پاورپوینت،تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی،52 اسلاید،pptx
پاورپوینت،تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی،52 اسلاید،pptx
این پاورپوینت در مورد تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی در 52 اسلاید و شامل تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریاب
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا)
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا)
دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی
دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی، سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 52 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت با
پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی و انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی و انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
دانلود پاورپوینت با موضوع فنون تبلیغات و بازاریابی و انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی، در قالب ppt و در 126 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعاری
پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
دانلود در 45 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم551/806 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
عنوان: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید:26 اسلاید فرمت: پاورپو

پلاسفا

تسهیل در دسترسی به فایل مورد نظر در فروشگاه های فایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پاورپوینت،دانلود،مورد ،مقاله،تحقیق،رایگان، روانشناسی وعلوم تربیتی،فایل، پروژه،دانلود بکدراپ،درس نامه، طرح درس روزانه،درس پژوهی،یادگیری ،آموزش،معلم،دانش آموزان ،تدریس،مدیریت،سناریوی آموزشی ،بکدراپ کودک،معماری،آموزش،پاورپوینت، طرح درس نویسی،دانلود ،بکدراپ تولد،تم تولد ،دبستان،ابتدایی،عکاسی، وکتور،درباره،بکدراپ نوزاد،دیجیتال ،پاورپوینت،دانلودرایگان،پاورپوینت(اسلاید)، دانلود تحقیق،ایران،نقشه،فارسی ،گزارش کارآموزي،وکتور،دانلود مقاله،طراحی، برنامه،مبانی،بررسی،سیستم،خرید دانلود رایگان،ریاضی،مقاله،مبانی نظری ،دانلودپاورپوینت،علوم، ppt،اصول،کورل،نظری،پایه ،بک دراپ آتلیه،فایل ،دانش،قابل ویرایش،اتوکد، مديريت،گوشی،انواع،حسابداری، ابتدایی،سامسونگ دیجیتال،pdf و ...

پلاسفا|plusfa